TEAMLEIDER ADVISEURS & ADMINISTRATIE (DIENSTVERLENER IN DE ZORG)
Den Haag | 32-40 uur
Over de organisatie
Onze opdrachtgever is een organisatie die zich inzet om de bewegingsvrijheid, zelfstandigheid én het leefplezier van mensen met een bewegingsbeperking te vergroten. Ze zijn gespecialiseerd in het bieden van zorghulpmiddelen en advies aan zorginstellingen en particulieren. De organisatie is tevens voortdurend op zoek naar innovaties op dit gebied. Ze hebben 60 fysieke winkels en meer dan 160 uitleenpunten door heel Nederland. En door inzet van de webshop en de Thuisservice, is hun assortiment altijd voor iedereen bereikbaar.
Voor één van hun vestigingen (lokatie Den Haag) zoeken wij een daadkrachtige Teamleider Adviseurs & Administratie. Binnen deze functie ben je verantwoordelijk voor het juiste advies en maatwerk naar de klant. Je zorgt hierbij voor een efficiënte planning, zodat de klanten op tijd de op maat gemaakte hulpmiddel krijgen. Uiteraard is jouw streven dat dit gewaarborgd blijft. Het team waarmee je dit realiseert is ongeveer 15 tot 20 man én vrouw groot en bestaat uit adviesplanners, casemanagers, buitendienst adviseurs en logistiek medewerkers. Zij hebben contact met verschillende gemeentes en leveranciers.
De ideale kandidaat is een echte verbinder, een omdenker met een flinke dosis enthousiasme. Iemand die samen met het team de mouwen opstroopt om het beste resultaat te behalen.
Wat ga je doen?
Samen met jouw team werk je aan het behalen van de doelstellingen die in het afdelingsjaarplan staan. Om het beste uit je team te halen zorg je ervoor dat de juiste mensen op de juiste plek zitten en dat iedereen weet wat er van hem of haar verwacht wordt. Jij bewaakt hierin de processen, signaleert knelpunten en lost ze proactief op.
Je bent de teamleider die graag collega’s motiveert en helpt om ze te ontwikkelen. Je creëert een prettige werkomgeving door helder te communiceren, je team te enthousiasmeren en echt leiding te geven. Als Teamleider Advies & Administratie ben je een coach voor je teamleden, je helpt ze te ontwikkelen d.m.v. interne opleidingen en ontwikkelgesprekken en je zorgt voor een fijne (werk)sfeer. Samenwerken is hierin echt het sleutelwoord tot succes, want alleen dan kun je écht iets betekenen voor de klanten.
Wat kom je halen :
- Een betekenisvolle baan waarin je echt iets voor een ander kunt betekenen
- Een zelfstandige en afwisselende job, met een diversiteit aan gesprekspartners en interne collega’s
- Je krijgt alle ruimte en vrijheid om je werk en je team vorm te geven
- Er wordt geïnvesteerd in jouw opleiding, begeleiding en doorgroei binnen de organisatie (concrete doorgroeimogelijkheden)
- Een salaris van max €4.300 bruto per maand o.b.v. fulltime
- Goed functioneren wordt natuurlijk beloond. Elk jaar kun je daarom een trede omhoog binnen jouw schaal en groei je dus in salaris
- Een prima pensioenopbouw met lage premie (6%), Dat betekent een vaste lage premie waardoor je netto meer overhoudt
- Collectieve korting op je ziektekostenverzekering
- 25 vakantiedagen met de mogelijkheid om er 10 dagen bij te kopen
- Reiskostenvergoeding
Wie ben jij?
- Je hebt mbo+ werk- en denkniveau.
- Je hebt ervaring met het leidinggeven aan een team technische collega’s.
- Je hebt ervaring met het werken in een soortgelijke omgeving.
- Je snapt de kunst van het leidinggeven en sámen doen.
- Je bent niet bang om feedback te geven, maar doet dit altijd op een positieve manier.
- Je ben echt een procesdenker, maar tegelijkertijd ook een doener en een regelaar.
- Je hebt een goede dosis humor: er moet wel gelachen kunnen worden!